Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Która magia jest najlepsza?

Która z czterech magii jest najlepsza ?
powietrza
7%
 7%  [ 14 ]
wody
6%
 6%  [ 13 ]
ziemi
54%
 54%  [ 101 ]
ognia
9%
 9%  [ 18 ]
wszystkie są dobre
19%
 19%  [ 37 ]
nie korzystam z magii
1%
 1%  [ 3 ]
Głosowań: 186
Wszystkich Głosów: 186

Autor Wiadomość
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-14, 19:33   

Morhad napisał/a:
A co myślisz o Błyskawicy i Łańcuchu piorunów?

Łańcuch piorunów na mistrza rani aż 5 jednostek, może jest to i duży plus, ale i minus, bo jak przeciwnik ma 4 jedn. to walisz w siebie :-/ .
nierozumiem czemu wszyscy opieprzają, aż tak magię ognia? Na mistrza walnięcie "klątwy" lub 'żądzy krwi" często ratuje nam tyłek w większych bitwach!

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 18:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-14, 19:51   

nick194 napisał/a:
Łańcuch piorunów na mistrza rani aż 5 jednostek, może jest to i duży plus, ale i minus, bo jak przeciwnik ma 4 jedn. to walisz w siebie .
nierozumiem czemu wszyscy opieprzają, aż tak magię ognia? Na mistrza walnięcie "klątwy" lub 'żądzy krwi" często ratuje nam tyłek w większych bitwach!

Jeszcze lepiej jak przeciwnik jest w jednej kosci,wtedy ranisz 4 swoje jednostki, wtakiej sytuacji docenia sie jednak implozje.Wracajac do armagedonu - jesli rzucisz ochrone przed ogniem (daje 75% ochrony bodaj) to wtedy jednak wiecej wrog traci niz ty.Patrzac na kolejnosc talbym tak :
Ziemia
Ogien
Woda
Powiew.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-14, 20:22   

W momencie, w którym możemy użyć implozji ciężko znaleźć armię liczącą poniżej pięciu jednostek, wtedy już przeciwnika stać na zapełnienie wszystkich pól więc ten kłopot z łańcuchem mamy z głowy ;-) Ja lubię ten czar także z powodu walki ze słabymi armiami. Oszczędzam na czasie :lol:
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-14, 21:29   

Cytat:
W momencie, w którym możemy użyć implozji ciężko znaleźć armię liczącą poniżej pięciu jednostek, wtedy już przeciwnika stać na zapełnienie wszystkich pól więc ten kłopot z łańcuchem mamy z głowy Ja lubię ten czar także z powodu walki ze słabymi armiami. Oszczędzam na czasie

Daje przyklad,walczysz z twierdza na polu bitwy zostaje behemot i ogr,ty masz szybka jednostke np. feniksa ,to robisz tak oslepienie na ogra , a nastepnie implozjujesz behemota... przy dobrej mocy +kula ziemi= 8000 obrazen!

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-04-14, 21:40   

Adolf39 napisał/a:
Cytat:
W momencie, w którym możemy użyć implozji ciężko znaleźć armię liczącą poniżej pięciu jednostek, wtedy już przeciwnika stać na zapełnienie wszystkich pól więc ten kłopot z łańcuchem mamy z głowy Ja lubię ten czar także z powodu walki ze słabymi armiami. Oszczędzam na czasie
Daje przyklad,walczysz z twierdza na polu bitwy zostaje behemot i ogr,ty masz szybka jednostke np. feniksa ,to robisz tak oslepienie na ogra , a nastepnie implozjujesz behemota... przy dobrej mocy +kula ziemi= 8000 obrazen!

OK Adolf, ale zanim mu te dwie jednostki zostaną, to ma wypełnione wszystkie siedem slotów, więc łańcuch jest przydatny.



WISŁA KRAKÓW!!!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 18:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-14, 21:47   

Ja nie twierdzę, że implozja nie jest przydatna, bo jest. Chodziło mi o to, że fakt, że łańcuch uderza pięć jednostek po kolei to nie jest argument przeciwko niemu. Przecież nie trzasnę nim wtedy, gdy wrogowi pozostały dwa oddziały ;-) Oba czary są dobre, zależnie od okoliczności. Dlatego te spory o wyższość jednej rzeczy nad drugą zawsze będą mocno teoretyczne.
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-14, 21:50   

Morhad napisał/a:
OK Adolf, ale zanim mu te dwie jednostki zostaną, to ma wypełnione wszystkie siedem slotów, więc łańcuch jest przydatny.

No racja,ale na grubsze walki lepiej rzucic modlitwe na wszyskich niz sie bawic lancuchem pioronow.Na pale potyczki lancuch moze byc..!

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-04-14, 21:53   

Nie chciałem porónywać Łańcucha piorunów z Implozją. Chciałem jedynie pokazać, że jest to spell bardzo przydatny. A Zniszczenie nieumarłych? To fantastyczne zaklęcie, jeśli walczy się z dużymi grupami nieumarłych. Podam przykład.
W kampanii bohater o bardzo wysokich statach z mistrzem M. Powietrza i mocą około 30. mając 40 gremlinów i 3 kamienne golemy rozwala na jeden raz 60 alpów właśnie tym zaklęciem!
Co do M.Ognia to samo oślepienie i klątwa to trochę mało. Wg. mnie lepszy jest Deszcz meteorów od Kuli ognia, a Armagedon to zawsze duże ryzyko (chyba, że ma się dużą odporność na magię, albo AB). Na pierwszym miejscu chyba jednak ziemia sama. Zmieniłem trochę zdanie na ten temat.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-04-14, 23:53   

Nick194 napisał/a:
Łańcuch piorunów na mistrza rani aż 5 jednostek, może jest to i duży plus, ale i minus, bo jak przeciwnik ma 4 jedn. to walisz w siebie

Dwa ostatnie ogniwa zadają bardzo skromne obrażenia

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-15, 17:27   

Jak dla mnie to pierw trzeba sie zastanowic czy gramy magiem czy wojownikiem bo jak wojownikiem to najczesciej licza sie tylko czary nisko poziomowe 1 i 2 lvl i nawed jak mamy madrosc to raczej nie uzywamy czarow typowo ofensywnych bo nie majac mocy blyskawica , implozja itp. po prostu malo daja. Ja grajac wojownikiem stawiam na magie ziemi moze dlatego ze gram najczesciej Bastionem i daje spowolnienie i elfikiem wycinam wrogow potem kamienna skora/tarcza i zawsze wiecej defa. Wiec jak juz zaczolem mowic moim zdaniem magia ziemi ma najlepsze czary grupowe. A inne magie cenia za

Wody - blogoslawiensto,uleczenie.rozproszenie
Pow. - Przyspieszenie
Ognia - Oslepienie (Dlatego nie decyduje sie na exp. na ta magie bo i tak moge oslepic)

Oczywisice na grze magiem jest calkiem inaczej i na rowni z magia ziemi stawiam Wody - modlitwa i Ognia - berserker (Z tą róznica ze na magie wody moge isc w ciemno i wiem ze beda dosyc dobre czary ale na magie ognia tylko jak w zamku widze berserker nie w innym przypadku) A jak dla mnie magia pow. to troche porazka bo lancuch i blyskawica nie sa jakies super i tylko przyspieszenie daja szanse tej magii.

A z innej beczki podobaly mi sie magie z Heroesa IV to chyba jedyna rzecz ktora im sie udala Magia Natury to bylo cos - I przywolywanie stowrzen heh.
Jak teraz w magii Ziemii byla by opcja przywolywania stowrow typowo lesnych czyli Bastion i na exp. np. 60 eflow, 30 entow heh ale to tylko mazenia

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-15, 19:42   

Majer znając twój ostatni akapit kieruje cię z tym pomysłem do Kolegium Magii ;-)

Staram się zawsze grać na rozwiniętą magię więc problemu wojownika nie dostrzegam i nie brałem go pod uwagę przy moich postach w tym temacie.

Przywoływanie stworów w HoMM 3 to dla mnie porażka i jak widzę Żywiołaka na 5 poziomie zawsze jestem rozczarowany. Rzadko tego używam. Rozwinięcie przywołań to byłby bardzo dobry pomysł.
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-16, 12:33   

Przywołanie to ogólnie porażka, chyba że mamy dużą moc i ratujemy sobie tylek.
Jedyne żywiołaki jakie staram się przywołać to ziemi i powietrza (najlepszy i latający)....

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-16, 13:52   

nick194 napisał/a:
powietrza (najlepszy i latający)....

Zwiolak powietrza nie lata!

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-16, 17:38   

Atos napisał/a:
Staram się zawsze grać na rozwiniętą magię więc problemu wojownika nie dostrzegam i nie brałem go pod uwagę przy moich postach w tym temacie.


No niby tak ale nawed jak grasz wojownikiem to nie masz takiej duzej mocy/wiedzy jak mag i czary ofensywne sa w zasadzie slabe i tylko w wiekszosci lepszy efekt daja czary grupowe.

A z tym kolegium to moze cos wyskrobie

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Wazzyl


Wiek: 27
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 35
Wysłany: 2008-04-21, 13:49   

dla mnie wszystkie są dobre bo w różnych zamkach jest różna magia i np. na 1 poziomie magie wszystkie są prawie jednakowe i zadają prawie tyle samo obr.
ale najbardziej lubią magię ziemi
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 29
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group