Morgan-Ghost napisał/a: |
Czy ja wiem czy taka najprzydatniejsza? Wiele więcej możliwości oferuje magia wody w porównaniu z ziemią. |
Morhad napisał/a: |
A co myślisz o Błyskawicy i Łańcuchu piorunów? |
Atos napisał/a: |
Gdyby nie implozja powiedziałbym, że magia ziemi jest typowo defensywna. Ma najlepsze zaklęcia wzmacniające obronę, często z nich korzystam. Wskrzeszenie \ ożywienie rywalizują na mojej liście najlepszych zaklęć z miejskim portalem, więc jeśli mam oddać głos (a oddałem? nie pamiętam) stawiam na magię ziemi.
Błyskawica i łańcuch to są bardzo dobre zaklęcia, wolę osłabiający całą wrogą armię łańcuch niż działającą tylko na jedną jednostkę implozję. Magia wody ma rewelacyjny teleport. Jak gram cytadelą zawsze staram się rozwinąć magię. Ważka z góry, wiwerna z dołu i teleportowana za mury zamku, w same zbiorowisko jednostek: uuuu, coś pięknego Inferno i kula ognia są kiepskie, a armageddon nawet z antyżywiołem ognia robi krzywdę własnym jednostkom. Nie przepadam za tymi czarami. Magię ognia ratuje chyba tylko berserk. Wszystko zależy od okoliczności, zamku, jednostek i takich tam, ale moja kolejność bliska obiektywnej: 1 ziemia 2. woda \ powietrze ex equo (ciężko się zdecydować) 4. ogień. |